mandag 26. mars 2012

Forsøk på orden og system

Jeg er en person som liker litt orden og system, men ofte blir det med tanken. Når hverdagen kommer er det så mye man skal rekke over - og vips er sommeren over. Men i år skal jeg forsøke (igjen) å holde bedre orden på hva jeg har sådd og når jeg gjorde det (krysser fingrene). Derfor har jeg skrevet ut navnelapper med bilde som jeg stikker i pottene etterhvert som jeg sår.


Siden jeg stadig forsøker meg med planter jeg aldri har sett før, så kan det være en fordel å vite hvordan de skal se ut og hvor høy de skal bli når jeg omsider planter dem ut. I juni får jeg vite om mine gode intensjoner har virket. . . .

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg veldig igjen. Jeg har prøvd mange forskjellige merkelapper, notert flittig og holdt orden. Men igjen når sommeren kommer og alt skjer, så blir det kaos igjen. Håper virkelig at de flotte merkelappene dine, får deg til å holde orden hele sommeren.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Ja, du har rett. Man har så gode intensjoner, men så klarer man ikke å følge opp. Vi får se hvordan det går denne gang . . . .

    SvarSlett