tirsdag 15. november 2011

Frost

Da er vinteren her. I dag våknet vi opp til rim på bakken, og da tåka fra i går var borte måtte jeg bare ut en kjapp tur å ta et par bilder før jeg dro på arbeid. Det ble litt vel kjapt, for de fleste bildene ble elendige, men her er litt av morgenstemningen.

Nå har også de ivrigste blomstene måttet gi tapt for kulden. Ettersom det ligger an til barfrost håper jeg det blir tilstrekkelig til å ta knekken på sneglene, men ikke så mye at kulden ødelegger blomstene. Men  som min bestemor pleide si; "den som lever (til våren) får se."

3 kommentarer:

  1. For en herlig morgen, kaldt og vakkert:)

    SvarSlett
  2. En kald morgen,men fint :)
    Georginene fikk komme inn idag.
    Legger meg til hos deg :)
    Ha ei fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  3. Ja det er ofte nydelig lys på morgenen, men nå er det mildvær og tett tåke.

    SvarSlett