mandag 28. februar 2022

Jeg forsøker meg som YouTuber

Jeg er på full fart mot 62 år og pensjonering, men jeg har ikke tenkt å legge inn årene ennå. I alle fall ikke frivillig. 

Frank i gang med siste finpuss på orangeriet utvendig

Nå har jeg kastet meg inn i sosiale medier for alvor og startet en YouTube kanal. Jeg skal ikke påstå at jeg er noen ekspert på å filme, så kanskje faller forsøket til jorden med et smell, men om noen bærer over med amatørfeilene, så setter jeg pris på om dere vil se på det jeg har produsert. Enda hyggeligere er det om dere klikker liker og helst skriver kommentarer til oss.

Jeg trenger 1000 følgere for å kunne gi kanalen et eget navn, så det er mitt første mål. Dermed denne oppfordringen: Klikk på subscribe (abonner) ikonet og del linken med andre hageinteresserte.

Her er en link til den siste filmen som forteller om arbeidet med å bygge et orangeri under Korona-stengingen.

Filmen snakker sikkert for seg selv, men jeg har valgt å kommunisere på engelsk. Dette er fordi vi håper å starte med glamping når jeg pensjonerer meg. Og da kan det være greit å nå ut til folk også utenfor Norges grenser. Uansett, håper dere vil ta en titt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar