tirsdag 7. juni 2011

Nytt storprosjekt

Jeg er visst litt gal. Ja, bare litt altså. Jeg så det i blikket til min elskede da jeg sa jeg tenkte å gå i gang med å grave opp halve hagen for å lage stier og blomsterbed. Heldigvis er han så snill at han lover å hjelpe meg til å få det jeg vil ha. Ja, han leide til og med en minigravemaskin og fjernet torva av hele området på under et par små timer.







Men selv om jeg har fått god hjelp til å fjerne torva er det fortsatt mye manuelt arbeid som gjenstår. Frank  har også hjulpet meg med å fjerne gressrester og bringe sand og stein til gårds.

2 kommentarer:

  1. Oy! her jobbes det ser jeg ,en må være litt gal for å ha det gøy haha.
    Jeg gleder meg til og se det ferdig , dette må bli kjempefint.
    Ha en strålende dag ,Marit.

    SvarSlett
  2. Ja galskap er visst nødvendig, he, he... Det er mye tungt arbeid, men jeg tror det blir bra.

    SvarSlett