fredag 12. januar 2024

Drømmer om sommer

I år har jeg bestilt mer frø enn noensinne. Jeg tenker spesielt forsøke å dyrke stauder selv. Med stor hage vil det bidra til å få ned kostnadene til nye planter. Forhåpentligvis. 

De første frøene allerede sådd, og mens jeg venter har jeg laget en video der jeg mimrer over hagen i sommeren som gikk. Ta gjerne en titt.



Forøvrig har jeg også publisert bilder på på gårdens nettside. Ta gjerne en tur innom den også.






Fra og med oktober i høst har jeg vært pensjonist og så snart jeg får tid skal jeg lage en norsk versjon av nettsiden bliderud.com.




4 kommentarer:

  1. Ja, det skal bli kjekt med ny sommer. Jeg har faktisk ikke kjøpt noen frø foreløpig, men det blir vel noen etter hvert. Ha en fortsatt fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
    Svar
    1. Her har de første frøene (timian, basilikum, løk og noen stauder) allerede spirt. Har ikke sådd så tidlig før så jeg håper jeg klarer å holde dem gående inntil de kan plantes ut. Det er ennå et stykke frem til det.

      Slett
  2. Hvordan gikk prosessen med å plante dine første frø, og hva forventer du av resultatene? visit Telkom University

    SvarSlett
  3. Jeg har også tenkt å gå for stauder i år, ja og noen ringblomster så jeg får laget ringblomstsalve.

    SvarSlett