tirsdag 7. juni 2011

Nytt storprosjekt

Jeg er visst litt gal. Ja, bare litt altså. Jeg så det i blikket til min elskede da jeg sa jeg tenkte å gå i gang med å grave opp halve hagen for å lage stier og blomsterbed. Heldigvis er han så snill at han lover å hjelpe meg til å få det jeg vil ha. Ja, han leide til og med en minigravemaskin og fjernet torva av hele området på under et par små timer.


Frank i konsentrert arbeid med gravemaskinen


Jorda er fjernet

Nordveggen

Og her står steinhaugen og venter på å bli lagt ut.

Men, selv om jeg har fått god hjelp til å fjerne torva er det fortsatt mye manuelt arbeid som gjenstår. Frank  har også hjulpet meg med å fjerne gressrester og bringe sand og stein til gårds.

2 kommentarer:

  1. Oy! her jobbes det ser jeg ,en må være litt gal for å ha det gøy haha.
    Jeg gleder meg til og se det ferdig , dette må bli kjempefint.
    Ha en strålende dag ,Marit.

    SvarSlett
  2. Ja galskap er visst nødvendig, he, he... Det er mye tungt arbeid, men jeg tror det blir bra.

    SvarSlett