torsdag 7. april 2011

Drivhuset

Det er over 20 år siden jeg sist hadde eget drivhus og dette stod derfor høyt på ønskelisten da vi flyttet sørover. Med gavepenger fra bryllupet ble et passe stort drivhus innkjøpt og da grunnarbeidene til tomta var ferdige var det bare å sette sammen puslespillet. Arbeidstegninga var dårlig, så vi begynte med det som så mest logisk ut og deretter ble resten laget av delen som ble til overs. Til tross for noen småfeil i leveransen kom drivhuset omsider opp, selv om jeg måtte tåle et par ukvemsord fra husbonden.

Min kjekke ektefelle står på for at jeg skal få drømmen oppfylt :-D


Men jeg er ikke redd for å arbeide hardt jeg heller.


Det hjelper også når man får benytte arbeidskraft som kommer på besøk.


Frank klør seg i hodet! Hvordan skal vi løse dette?


Magnar spyler steinbelegningen, mens Emil observerer og lærer.


Frank nyter en velfortjent bonus etter uvurderlig innsats.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar